maanantai 7. tammikuuta 2013

Minä olen rasisti

Minä olen rasisti. Olen epäsuvaitsevainen. En siedä kaikkea.

En siedä laikuutta, tai julkista juopottelua. Tai haisevia ihmisiä. Tai meluavia naapureita. En siedä kadulla päivisin kerjääviä, jotka muutoin voisivat olla töissä. En siedä katujuoppoja, jotka huutavat raitiovaunussa ja kaatavat kaljaa sen lattioille. En siedä ihmisiä, jotka puhuvat suvaitsevaisuudesta, mutta toisessa lauseessa kutsuvat ”maalaisia junteiksi”. En pidä valittajista. Taikka kaduille virtsaajista.
En halua asua ryövärin naapurissa, tai jakaa puistonpenkkiä sovinistin kanssa. En pidä roskaajista, liikennesääntöjä rikkovista taikka valehtelijoista.  Enkä ihmisistä, jotka puhuvat toisten päälle. En miehistä, jotka eivät kättele naisia. Taikka naisista, jotka tuomitsevat toisen ulkonäön perusteella. En pidä äideistä, jotka solvaavat toisten lapsia. Taikka iseistä, jotka hakkaavat perhettänsä. En pidä ihmisistä, jotka tuomitsevat sisällön pelkän otsikon perusteella.

Nämä ihmiset kuuluvat rotuun ”epämiellyttävät ihmiset”. Minulle on ihan sama mistä maasta tuo henkilö on kotoisin tai, minkä värinen hän on tai, mitä kulttuuria hän edustaa. Enkä myöskään välitä siitä, mihin uskontokuntaan hän kuuluu. Tulkoon kaikki ulkomaalaiset ja kansoittakaa Suomi! Perustakaa pitseria naapuriini, naikaa kaikki suomalaiset naiset – hankkikaa 10 lasta – kunhan ette vain melua kello 23 jälkeen, varasta laukkuani taikka tallo varpaitani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti